Lista ocenionych piw

środa, 22 października 2014

Top 25 piw na blogu - miejsca 25-21

Na blogu przez 3,5 roku pojawiło się niemal 800 recenzji piw z 35 krajów. Postanowiłem zatem ułożyć swoje Top 25 ze wszystkich tych piw (nie brałem pod uwagę piw, które degustowałem, ale recenzji na blogu nie było - mogłoby to trochę zmienić ranking, ale raczej nieznacznie). Nie dumałem zbytnio nad kolejnością miejsc (w końcu nie jest to olimpiada), tylko ustawiałem pozycje tak jak na ten moment wydaje mi się, że powinny być ustawione. Jednak z pełną premedytacją mogę każde z tych piw polecić.

Nie brałem pod uwagę wyłącznie oceny jaką wtedy temu piwu wystawiłem, ale również to jakie aktualnie mam wspomnienia o danym trunku. Pamiętajcie również, że niektóre piwa piłem dosyć dawno i ich jakość mogła się mocno zmienić w międzyczasie (tutaj głównie mam na myśli kilka polskich piw, którym się udało załapać na listę).

Zaczynamy... Po kliknięciu w nazwę piwa możecie przeczytać co napisałem o nim w recenzji.

25. Pipeworks, Coffee Break Abduction


24. Hoppin Frog, Mean Manalishi Double I.P.A.


23. Nogne O, Two Captains Double IPA


22. Birra del Borgo, Re Ale Extra


21. Emelisse, Smoked Rye IPA



Ciąg dalszy nastąpi...

0 komentarze:

Prześlij komentarz