Lista ocenionych piw

czwartek, 26 lipca 2012

Łomża, Export Niefiltrowane



Alkohol: 5,7%
Ekstrakt: nie podano

Kraj pochodzenia: Polska

Kolor: [6/10]
Piana: [8/10]
Zapach: [5/10]
Smak: [5/10]
Nasycenie: [7/10]
Opakowanie: [7/10]

Cena: 2,22 zł / 0,5 l [Lidl]

Uwagi: Po degustacji jestem skłonny stwierdzić, że jest to dokładnie to samo piwo, które piłem pod lidlowym brandem Argus Naturalnie Mętny. Jest to zatem typowy średni lager (mimo swojej mętności niewiele się różni od klarownych braci), trochę lepszy od piw "wielkiej trójki", słabszy od wielu innych piw tego gatunku, dostępnych na polskim rynku. Po obszerniejszą opinię zapraszam do recenzji Argusa.

Ocena końcowa: 5,5/10

3 komentarze:

  1. warto zauważyć, że za tą cenę to całkiem znośne piwo. Na pewno lepsze niż Grodzkie z Głubczyc

    OdpowiedzUsuń
  2. Z koncerniaków chyba ciężko o coś lepszego.

    Pozdrawiam,
    http://smakpiwa.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o piwo z długim terminem ważności, całkowicie zgodzę się z oceną. Jednakże jak piłem piwo,którego termin ważności prawie upłynął byłem nim naprawdę zaskoczony. Była to różnica rzędu pół roku, zniknęła goryczka a piwo stało dało wrażenie bardziej treściwego. Niestety byłem zbyt zajęty napawaniem się tym smakiem by znaleźć dobre słowa do opisu tych wrażeń. Dlatego uważam, że piwo godne uwagi w przypadku gdy termin ważności na butelce upłynie za 2 tygodnie, jeśli jest to pół roku to nawet nie warto się nad nim zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń