1. Dos Equis - Most Interesting Man In The World
Popularna głównie w internecie seria reklam, która zdobyła jeszcze większą popularność dzięki setkom memów tworzonych z wykorzystaniem facjaty głównego bohatera tych krótkich reklam (znanego serialowego aktora Jonathana Goldsmitha). Lektorem w reklamach jest Will Lyman, znany głównie z serii dokumentalnej Frontline.
2. Bud Light - Swear Jar
Reklama wyświetlana podczas Super Bowl kilka lat temu, która powstała na fali bud.tv, gdzie piwo grało niemal zerową rolę, a mówić się miało głównie o marce. Sama reklama w zabawny sposób pokazuje zachowanie w korporacji, w której każdy wulgaryzm gratyfikowany jest przymusem oddania drobnych do słoika.
3. Boag's Draught - From The Pure Waters of Tasmania
Co potrafi zdziałać czysta, magiczna woda wypływająca prosto z tasmańskich gór? Tego można się dowiedzieć po obejrzeniu reklamy australijskiego piwa Boag's Draught, który jest jednak typowym koncernowym jasnym lagerem i poza ciekawą reklamą nie ma zapewne nic więcej do pokazania.
0 komentarze:
Prześlij komentarz