Lista ocenionych piw

czwartek, 15 września 2011

Wiśnia w Piwie



Alkohol: 5,2%
Ekstrakt: nie podano

Kraj pochodzenia: Polska

Kolor: [6/10]
Piana: [6/10]
Zapach: [5/10]
Smak: [5/10]
Nasycenie: [6/10]
Opakowanie: [7/10]

Cena: 4,85 zł / 0,5 l [Świat Piw]

Uwagi: Od razu na starcie napomnę, że nie lubię żadnych lagerów zalewanych syropami czy sokami, ale skoro już się znalazło u mnie takie piwo to można ocenić, ale ja targetem takich trunków nie jestem, więc ocena będzie skrajnie subiektywna (jak i w przypadku piw miodowych czy wędzonych) i pewnie sporo osób się z nią nie zgodzi.

Na początek całkiem spora piana, która jednak momentalnie ubywa, oblepia ścianki (ale to raczej "sukces" ogromnych ilości cukru jakie w tym piwie rozpuszczono). Kolor jasno-czerwony, wchodzący w pomarańcz-brąz, nie zachwyca, wysycenie średnie.

W zapachu dominują nuty wiśniowo-zbożowe, mało przyjemne jak dla mnie. W smaku głównie kwaskowata wiśnia (typowy lager niemal niewyczuwalny) z ogromnymi pokładami cukrowej słodyczy oraz to co mi przeszkadza w każdym Kormoranie, czyli ten zbożowy posmak. Największym plusem piwa jest chyba całkiem udana etykieta. Podsumowując piwo nie dla mnie, dla kobiet i owszem - zapewne lepszy wybór niż koncernowy Redd's. 

Ocena końcowa: 5,5/10

2 komentarze:

  1. "Podsumowując piwo nie dla mnie, dla kobiet i owszem - zapewne lepszy wybór niż koncernowy Redd's."

    O nie, zdecydowanie nie dla kobiet! Może i lepsze niż Redd's, ale już godniejszy polecenia (choć sztucznie aromatyzowany) jest Magnus Wiśniowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnus jest słodki jak syrop na kaszel! Wiśnia górą ;)

    OdpowiedzUsuń