Lista ocenionych piw

czwartek, 21 lipca 2011

Witnicki Porter



Alkohol: 8,5%
Ekstrakt: nie podano

Kraj pochodzenia: Polska

Kolor: [9/10]
Piana: Mizerna w porównaniu do innych bałtyckich porterów [5/10]
Zapach: [8/10]
Smak: [7/10]
Nasycenie: [6/10]
Opakowanie: [4/10]

Cena: ~4,5 zł / 0,5 l [Piotr i Paweł]

Uwagi: Trzyma wysoki poziom polskich porterów (świetnych zapach i lekko odstający od niego smak), ale nie jest najwybitniejszym przykładem tego gatunku. W tej cenie można dostać lepszego Grand Imperial Portera, a także porównywalnego (ale za to o wiele łatwiej dostępnego) Żywieckiego Portera. Jednak jeśli ktoś ma dostęp (może jakaś partia w promocyjnej cenie w pobliskim delikatesie lub sklepie specjalistycznym) to warto spróbować.

Ocena końcowa: 7/10

3 komentarze:

  1. Mi się udało podejść kiedyś w Intermarche, przy okazji wtedy też kupiłem pierwszego corneliusa (ale ale). To był mój jedyny witnicki porter. Nie mogę powiedzieć, że za nim tęsknię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To piwo jest bardzo dobre. Pamiętam, że to było moje pierwsze palone piwo ale wspominam je bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żywieckiego Portera próbowałam, ale tego jeszcze nie. Wpisuję na listę do skosztowania :)
    - pozdrawiam, Lidka.

    OdpowiedzUsuń