Lista ocenionych piw

środa, 13 lipca 2011

Łomża, Export Miodowe



Alkohol: 5,7%
Ekstrakt: nie podano

Kraj pochodzenia: Polska

Kolor: miodowo-bursztynowy [7/10]
Piana: [7/10]
Zapach: [5/10]
Smak: [5/10]
Nasycenie: [7/10]
Opakowanie: [6/10]

Cena: ~3,70 zł / 0,5 l [sklep osiedlowy]

Uwagi: Przyznam, że nie przepadam za miodem i jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do piw z tym składnikiem, ale będąc w osiedlowym sklepiku rzuciła mi się w oczy ta Łomża, dlatego postanowiłem dać jej szansę. I niestety nie jest to piwo dla mnie. Niby zapach miodu jest niewielki (swoją drogą pachnie jak najtańsze sztuczne miody z marketów), nie jest zbyt słodki - czyli powinno mi pasować - ale te piwo jest takie nijakie, ani dobre, ani złe - typowy średniak.

Ocena końcowa: 5,5/10

0 komentarze:

Prześlij komentarz