Lista ocenionych piw

środa, 13 lipca 2011

Salitos, Mojito



Alkohol: 5%
Ekstrakt: nie podano

Kraj pochodzenia: Niemcy

Kolor: [3/10]
Piana: [2/10]
Zapach: [3/10]
Smak: [3/10]
Nasycenie: [4/10]
Opakowanie: [5/10]

Cena: ~5,99 zł / 0,33 l [Piotr i Paweł]

Uwagi: "Napój" od mojej piękniejszej połówki. To nie jest piwo, raczej drink na bazie piwa (smaków piwnych nie stwierdziłem mimo zapewnień, że prawie połowa tego trunku to zwykły lager). Piana wygląda jak od pepsi (najpierw jest jej multum, po dosłownie kilku sekundach nie pozostaje nic). Smakuje dokładnie jak drink mojito - mnie on nie przekonuje, na dodatek cena taka, że pewnie idzie samemu zrobić prawdziwego mojito w domu. Zalecam trzymać się z dala, ewentualnie kupić swojej lubej, której znudziły się Desperadosy i inne Reddsy :)

Ocena końcowa: 3/10

5 komentarze:

  1. jestem dziewczyna a też mi to piwo nie smakuje|!!!! jest beznadziejne i za drogie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. yhmm a mi właśnie bardzo smakuje ;) no może autor ma rację, bo na co dzień piję Desperadosy i to miła odmiana :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego piwa, ale kupiłam go, z ciekawości, bo kosztowało 1,49 w Intermarche, a cena około 5,50 była skreślona, myślałam, że termin ważności się kończy, ale było jeszcze wg daty ważności 4 miesiące. Dla mnie za słodkie i smakowało jakby zbyt perfumowane, a alkoholem w ogóle czuć nie było. Pierwszą szklankę wypiłam, by spróbować co to za smak, a drugą zmieszałam ze zwykłym piwem i nadal za słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogie, 1.5€ to nie takie drogie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, mi tam smakuje a nawet przepadam są nim najczęściej w sklepie w którym je znajdę ideału wykupuje znaczna ich część że sklepowe magazynu. Cena droga ulic nie upija ostatnimi laty dość mocno do gustu popadł mi smak mojito i dla tego może tak ubóstwie to piwo a że pije okazyjnie to może dla tego taki mój komentarz umie ocena zdecydowanie wyższa.

    OdpowiedzUsuń