Lista ocenionych piw

niedziela, 18 marca 2012

Rohozec, Podskalak Svetle Vycepni



Alkohol: 4,2%
Ekstrakt: 10%

Kraj pochodzenia: Czechy

Kolor: [7/10]
Piana: [5/10]
Zapach: [3/10]
Smak: [4/10]
Nasycenie: [5/10]
Opakowanie: [5/10]

Cena: ~2,50 zł / 0,5 l [Piwa Świata]

Uwagi: Po przelaniu do szklanki pojawia się trunek w kolorze złotym, w pełni klarowny. Piana jest średnia, jednak dosyć szybko opada do zera nie pozostawiając po sobie żadnego śladu. Wysycenie dwutlenkiem węgla nie jest zbytnio imponujące i mogłoby być zdecydowanie wyższe.

W zapachu piwo dosyć mocno atakuje nozdrza aromatem octu jabłkowego (czyżbym trafił na zepsutą partię?), który całkiem psuje ogólny efekt. Do tego dochodzi jedynie lekko wyczuwalna słodowość. W smaku jest podobnie, czyli na pierwszym planie ocet jabłkowy, następnie nuty słodowe, orzechowe i lekka goryczka. Mimo wypicia całego piwa, nie sprawiło mi to dużej satysfakcji.

Podsumowując, trochę ciężko mi ocenić to piwo. Jeśli tak smakuje normalnie to przestrzegam przed zbliżaniem się do niego. Jednak wydaje mi się, że po prostu mi się trafiło zepsute.

Ocena końcowa: 4-/10

1 komentarze:

  1. Zepsute. Mi się takie coś przytrafiło już dwa razy z Primatorem Stoutem.

    OdpowiedzUsuń