Lista ocenionych piw

środa, 28 marca 2012

Lwówek, Wrocławskie



Alkohol: 4,2%
Ekstrakt: 10%

Kraj pochodzenia: Polska

Kolor: [7/10]
Piana: [4/10]
Zapach: [6/10]
Smak: [5/10]
Nasycenie: [6/10]
Opakowanie: [5/10]

Cena: 2,99 zł / 0,5 l [Piwa Świata]

Uwagi: Po przelaniu do szklanki pojawia się typowy w pełni klarowny złoty lager. Piana jest bardzo skromna, na dodatek błyskawicznie znika całkowicie. Wysycenie dwutlenkiem węgla na średnim poziomie intensywności.

W zapachu dominują nuty słodowe i lekko orzechowe. Całość jest bardzo delikatna i chyba jej jedynym znaczącym plusem jest to, że nie przeszkadza w piciu. W smaku jest wyczuwalna lekka goryczka, jednak dominuje słodowość. Piwo jest mocno wodniste i dosyć mdłe, nie przekonało mnie za bardzo.

Podsumowując, jest to małe rozczarowanie z browaru Lwówek. Miał wyjść lekki lager na wzór czeskich desitek, a wyszło co wyszło, czyli nic nadzwyczajnego. Nie sądzę, aby to piwo trafiło jeszcze do mnie, jest sporo lepszych jasnych lagerów (nawet w wydaniu Polskim), którymi wolę się raczyć.

Ocena końcowa: 5,5/10

2 komentarze:

  1. Mnie z kolei te piwo urzekło. Bardzo długo czekałem na 10-tkę z Polski i mnie nie zawiodła. Widzę jednak, że pora spróbować kolejnej warki i zweryfikować wrażenia.

    Pozdrawiam,
    http://smakpiwa.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie rewelka szczególnie beczkowe!!!

    OdpowiedzUsuń